Thursday, February 19, 2009

Happy at Work

Bismillah al-Rahman al-Rahim

Cuba untuk habiskan buku ni dalam minggu ni. harap2 berjayalah target ni.. dan antara tips yang berkesan juga untuk mencapai job satisfaction dan happines dalam kerjaya ni juga blh anda lihat di sini. Moga tips2 yang diberikan dapat membantu kita semua kerana tanpa kegembiraan di tempat kerja kita tidak mungkin akan mendapat kepuasan kerja.


Antara komen untuk buku ini:

"Happy at Work offers pearls of wisdom from a leading occupational psychologist - it's for everyone who wants to find out how to take intelligent steps to be happier at work."
Siobhan Hamilton-Philips,
CEO and Consultant Psychologist,
Career Psychology Ltd.

"This remarkably readable and highly practical book will energize everyone who reads it and transform the way they work. Highly recommended."
Martyn Newman, PHD, D. Psych.
Corporate Psychologist and author of Emotional Capitalists -
The New Leaders.

Aku sebenarnya tercari-cari suatu karya dari orang Islam berkaitan dengan perkara2 yang sebegini.. tetapi rasanya cukup sukar.. sedih dan rasa hampa sebenarnya... even untuk cataloging tools yang kami gunakan sekarang pun adalah hasil darii barat... ternanti2 suatu tools dari muslim kerana mahu tidak mahu kami sebenarnya terikat dengan standard walaupun sebenarnya banyak yang tidak tepat terutamanya yang berkaitan dengan islamic subject. Tertunggu satu standard yang yang benar2 dari orang Islam.. tetapi sampai bila yer dan siapa lagi kalau bukan kita professional maklumat muslim...

With love,


0 comments:

  © Free Blogger Templates Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP